torsdag 24. januar 2013

Tidsfordriv..!

Jeg lærte meg å hekle bestemorruter i høst, og nå har jeg begynt å hekle igjen. Ble så lei av å strikke, så må bytte litt. Jeg skal nå få unna alt av garn som jeg vet jeg ikke skal bruke til noe annet fornuftig. (Etter hvert) Så hvorfor ikke hekle seg et teppe eller noe slikt av det? Jeg har en del forskjellige tykkelser på garnet jeg har, så derfor kan det bli at jeg må lage to tepper eller noe annet lurt.


Her har jeg strikket opp et nøste med blått garn, og har begynt på et rosa nøste. Har allerede heklet 6 ruter på to dager, det går unna :)



Lille bestevennen, som skal være sammen med meg og Katrine i helga. Else har fri og har tatt seg en tur til Tromsø :)

Nå er det ikke lenge til årets kull fra Fjellheim reiser ut til Bolivia, Mongolia og Nord Afrika. Så jeg skal mimre litt fra tiden da vi var i Mongolia. Så om ikke så lenge, kommer det en del bilder fra vår tur. Gleder meg til å se igjennom bildene igjen.. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)