fredag 17. august 2012

Ekstra jobb, rydding og besøøøk! :D

Har helt glemt å skrive noe for i går, hehe. Eller, det kan være perioder der det ikke er så mye å fortelle, men her får dere et lite livstegn.

Kan si jeg brukte fridagen min godt i går, (vi skal ha en fridag i uken) på formiddagen så var jeg på barduheimen for å høre om jeg fikk jobb der. Det skulle ikke være noe problem i det hele tatt, så nå kan det hende jeg får noen ekstravakter på både kvelds og helgevakter. Hun skulle vist se litt på det over helga. Må ha en opplæringshelg, slik at jeg kommer inn i rutinene. Jeg har aldri hatt en slik jobb før, så det kan bli spennende. Og det er jo så koslig med de eldre, så jeg gleder meg til jeg eventuelt får jobbe litt.

Da jeg kom tilbake igjen, så tenkte jeg at det var på tide at jeg hengte opp noen bilder på rommet, det er jo helt hvitt her, så da må jeg dekke til med bilder. Det ble egentlig ganske koslig etter at jeg fikk opp litt. Skal bestille litt flere bilder, fra Fjellheim året. Også skal jeg bestille bilder fra årene på Val, jeg har ikke så mange bilder, men litt. Så skal jeg sette det inn i album etterhver, de jeg ikke skal henge opp. Jeg har ikke fått ryddet helt enda, så bilder kommer litt senere enn planlagt :)) hehe

Gjett hvem jeg fikk besøk av i går da? Verdens beste Jannie! Det var stas det! Utrolig koslig å se henne igjen, det blir så lenge i mellom hver gang man møtes. Sist skoleår bodde jo begge i Tromsø, men vi møttes vel maks 3 ganger. Så da var det ekstra koslig å møte henne nå også! <3

Russetiden i fjor :

Når man er ettåring, så må man ta utfordringer som det kommer, og det fikk jeg i går. Det var min tur til å lage middag. Og i går hadde vi besøk under middagen, og da måtte jeg jo lage middag til de også. Når man har gått på internat i 4 år, så er det ikke mange middager man har laget selv. Blitt litt borskjemt med det, så nå får man virkelig prøve seg. Det gikk veldig bra, men ble litt stressa. Tror det er bare bra for meg å få litt erfaring med å lage større middager.


Blogges!

2 kommentarer:

  1. Hei Tanita! Takk for sms - og no skal eg fylgja
    deg på bloggen!! Det blir spennande å sjå korleis det går med deg og dei to andre på
    Soltun! Lukke til - og Guds signing!!
    Solveig

    SvarSlett
  2. Hei Solveig!
    Bare koslig det, må holde kontakten vet du :)
    Ja, her skal jeg prøve å oppdatere stadig framover, spennende å ha noe å se tilbake på. Litt tanker og slikt som man får igjennom året. Ikke alt blir delt på bloggen, men det meste såklart :) Så gøy å få tilbakemelding, og koslige kommentarer fra de som leser bloggen!
    Tusen takk for det, tror vi kommer til og trives godt alle tre!
    Hilser med Jos. 1.9
    Klem til dere!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)