torsdag 14. mars 2013

Kaker til helga

Soldatene er så glad i kaker. Også hadde vi to liter med kulturmelk som gjerne skulle ha blitt brukt opp før de går ut av datoen. Så derfor har jeg laget krydderkake og to former med sjokoladekake + fyll. Jeg tenkte egentlig å lage kanelsnurrer, men vi hadde ikke melk, så da måtte jeg finne på noe annet i stedet, for bake det skulle jeg uansett. Nå blir vel soldatene fornøyd når de kommer i morgen kveld.


Krydderkake. 5 min før denne kaken var ferdig, så dukket det opp en soldat her på Soltun. Han hadde litt fri til å stikke innom. Tro om det var fordi han kjente lukten av kake? hehe. Han rakk å smake en bit før han måtte kjøre videre. Han er på øvelse denne uken. Koslig at folk bare stikker innom uanmeldt.


Mmmmm, 2 sjokoladeformer med god glassur og melis på toppen. Gleder meg til å smake på denne. Jeg elsker sjokoladekake, er sikker på at jeg kunne ha levd på det egentlig :)



Her smeltes det sjokolade til glassuren. Fantastisk godt!

Fantastisk god, rett og slett!

Så nå soldater, nå må dere bare komme å spise kaker til dere stuper. Det er i alle fall nok til alle og vel så det :) Dere må også rope ut når dere har bursdag, så kan jeg med glede bake kaker til dere ;-D

Hvordan er det med deg, liker du å bake?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)