mandag 26. november 2012

Julekjolen og en del julegaver er i boks!

På onsdag reiste jeg, Katirne og Else til Tromsø, i og med at alle soldatene er på øvelse så er det ingen vits for oss å sitte på Soltun :) Så hvorfor ikke ta turen til Tromsø, når det ikke er så langt dit? 2 timer ca. Så på onsdag troppet vi opp på Fjellheim. Vi har kost oss maks på Fjellheim i denne langhelga. På torsdag ble det en tur til byen, for å handle litt julegaver, så nå har jeg i alle fall begynt på noen i tillegg til at jeg skal strikke en god del. Har fått litt bestillinger fra familien så da er det bare å henge i :)) Har gjort unna en julegave og har begynt på en gave nr 2 :))

På fredag så tok vi enda en tur til byen, "bare" for å få tak i en julekjole. Jeg har bestemt meg for å spandere på meg selv en fin en i år, og ikke tenke så mye på prisen. Vi gikk igjennom alle klesbutikkene på senteret og endte opp med at alle kjøpte kjoler på B-young. Fantastisk butikk. Da jeg gikk forbi den butikken første gangen, så sa jeg til meg selv at "den skal jeg ha", og den ble det :)) Trengte ikke å bruke så lang tid på å finne den, og godt er det! Meeen, jeg legger den ikke ut før jeg har brukt den, så dere får vente med å se den. Kan garantere at de fleste synes at den er fin! Jeg liker den kjempe godt! Denne har jeg tenkt å bruke på både begge julebordene vi skal på, julaften og nyttårsaften, og jeg gleder meg allerede til å bruke den!

Det var ikke bare jeg og Katrine som har vært på Fjellheim denne helga (Else lå over til ei venninne). Helene, ei flott jente som jeg har gått på Val sammen med + ei venninne av henne fra Bergen, var også på Fjellheim denne helga og ei som jeg gikk med på Fjellheim i fjor, Maria Røysland :) Glede stor!

Jeg har kost meg med herlige mennesker, Kino med flotte jenter, shopping, møter på Fjellheim, Julemesse, strikking, og "barnevakt" for lille Esther.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)