onsdag 16. januar 2013

Tiden flyr!

Hver dag så tenker jeg at jeg kan gjøre så mye på en dag. Jeg driver og strikker på ett par votter, ble ferdig med den ene votten i går kveld, men det går sakte framover med den. Nå skal det da sies at jeg har vært syk siden søndag, så har ikke fått gjort noe særlig, for jeg har egentlig ikke orket. Men timene på en dag går så fort! Plutselig er det kveld, og det er på tide å legge seg igjen.

Formen min har blitt bedre, endelig! :) Så nå skal jeg gjøre et forsøk på å gjøre en del på dagene når jeg ikke jobber. Skal prøve å strikke masse utover vinteren. Har heldigvis ikke så mye som jeg MÅ strikke, for å strikke under press, det liker jeg ikke. Skal prøve å bruke litt av garnet jeg har liggende, for det er en del, ehhe.

Jeg begynte også på en fotobok i høst, der jeg bestilte masse bilder fra både Val og fra Fjellheim, noen har jeg hengt opp på veggen, men det meste skal jeg få limt inn i fotoboken. Det er så greit å printe ut bilder, så hvis man skulle være uheldig å miste bildene fra pc-en, så har jeg dem uansett printet ut.

Over helga skal jeg gjøre et nytt forsøk på å begynne å trene så smått. I romjulen da jeg var hos kjæresten, hadde jeg perioder der jeg hadde fryktelig vondt i ryggen. Det var grusomt! Dette vil jeg nå få en slutt på, for jeg har hatt vondt i periodevis i mange år egentlig. Og hvorfor har jeg ikke begynt å trene før, jeg har ikke hatt motivasjon, men tror den har kommet nå. Må bare få gjøre noe med det snart, på tide! Så nå skal jeg bare bli frisk så kan jeg begynne å trene litt. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)