onsdag 16. januar 2013

Fysj for en dag!

Gjett om jeg har gjort lite fornuftig i dag.. Rett og slett en kjedelig dag! Nærmeste jeg har vært strikking i dag, er at jeg har lagt opp nye masker for ett par votter, men ikke noe mer. Så hva har jeg da brukt tiden til? Svært lite! Bare sittet i sofaen i hele dag, nesten. Har vært litt flink og vasket og hengt opp klær, men det er det eneste også. Hvorfor har denne latskapen kommet til meg? Vil ikke ha den! Greit nok, jeg har vært syk, og kroppen har vært sliten. Men jeg vil ikke bruke dagene mine slik fordi. Kan gjøre mye uten å gå ut (for jeg vil holde meg inne helt til jeg er frisk). Kunne ha strikket, vasket rommet, limt inn bilder inn i fotoboken min, lest i Bibelen, mye fornuftig. Jeg har jo hatt energi til å gjøre masse, men kroppen min vil bare være i sofaen.. MEN det er kjedelig.

Jeg har forresten tenkt på en ting, for jeg synes jeg bruker for masse tid på Facebook, noe som er veldig sant. Jeg snakker jo en del med venner som bor langt unna, på Facebook, så det er litt dilemma.. Det går ufattelig mye tid der, så jeg driver og tenker fram og tilbake på det der.  Jeg skal begynne med Facebook pause og se hvordan det går, for hvis jeg kutter ut det, så får jeg tid til så masse annet i stedet. Kan heller bruke tiden min på å legge inn et blogginnlegg, det er jo litt mer nyttig. For da får dere litt innsyn i hva jeg gjør og slikt.

Tro om jeg kan ta meg en tur ut i morgen, for jeg har vært inne hele tiden, siden søndag.. Så l,itt frisk luft har ikke vært feil altså! Jeg blir vel ikke dårlig igjen av det? Bare jeg pakker på meg masse klær og slikt, går ikke det bra da?

Jeg lurer på om jeg skal ta tidlig kveld, lese litt i Bibelen før jeg sovner. Dagen i morgen bør bli mer effektiv enn dette, for det er kjedelig og ikke gjøre noe som helst! Jeg har jo på ett og vis valgt det selv, men håper jeg har mer overskudd i morgen til å gjøre noe.

Gode forslag taes i mot med takk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)