onsdag 22. mai 2013

Sjøluft...

...Jeg savner lukten av sjøluft! Jeg var ute og spaserte en tur nå for litt siden. Gikk i mitt eget tempo, tankene fri og tid for meg selv. Å starte dagen slik er helt fantastisk rett og slett. Sjøluften bare slo i mot meg. Jeg følte meg hjemme. Der jeg vokste opp, var det også slik. Sjøluft og lyden av måser. Kan ikke akkurat si at jeg er så glad i måser, men de er jo en del av sjøen de også. Solen varmer godt i dag også, dette er den 4 dagen med sol og fint vær, for en fin start på våren, eventuelt sommer :)


Slenger med et flott bilde av meg og Hanna, ingenting er som dette vennskapet som vi har fått! 
Jeg er veldig glad i deg, Hanna! :)

Om en liten stund skal jeg ned til byen en tur. Jeg greide å knekke den ene stangen til brillene mine i går, så nå får jeg satse på at noen klarer å fikse de. Krysser fingrene for det. Tro om jeg skal nyte solen nå, eller etter at jeg har kommet tilbake? Hmm, valgets kvaler! Luksusproblem det der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)