lørdag 31. august 2013

Liker ikke slike dager..

I dag skulle jeg være så effektiv, gå på Dønnesfjellet med Lotte, lese pensum og bare være flink. Det er typisk på slike dager at magen slår seg vrang.. Vi fikk melding fra tanten og onkelen til Marte at vi kunne komme bortover til huset for å hjelpe til, om vi hadde lysti. Jeg var der maks en halvtime før jeg måtte gå igjen, fysj. Det er da jeg setter stor pris på for hvordan dagen i går ble, veldig vellykket :) Så det veier veldig opp for å si det slik, heldigvis :)


Fotomodellen som hun selv kaller seg, smilte pent og pyntelig til fotografen.


Fotografen selv måtte bare gå hjem igjen med surleppen fram. 


Huset tar stadig mer og mer form, nå har vi begynt å rydde utenfor huset også, det går stadig framover nå altså! :)

Nå skal jeg sette meg ned med strikkingen og håpe at kvalmen gir seg, slik at jeg kan gjøre noe mer fornuftig sånn som lesing av pensum og gå ut med hesten og ikke minst vaske klær! :)

Ha en finfin dag videre! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)