fredag 30. august 2013

Helgekos!

Mørkret har senket seg over Dønnes gård, og her sitter jeg og Anne Christine og koser oss med levende lys, musikk i bakgrunnen og strikkingen i hånden. Etter en nesten hel dag ute, så var det godt og få en koselig stund inne også! Det er ordentlig deilig å være inne når det er så koselig!


Weey, sokker er nok på tur, med mønster denne gangen!


Gjorde et tappert forsøk på å ta et 'levende lys' bilde. Vinduspynten. 

Nå skal jeg fortsette å kose meg med strikkingen, det blir vel ikke lenge før jeg tar kveld, ser jeg på klokken. Må opp for å ta med hesten på en tur i morgen og lese pensum senere :) Planen er klar, det er bare for morgendagen og komme nå, snart.

Ha en finfin kveld, eventuelt natt for deg som tenker at det er tid for det nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)