onsdag 11. september 2013

Kom arbeidslyst...

... og treng deg på, her skal du motstand finne!

Nå er jeg lei av å lese pensum og ser veldig fram til å få en uke med skole neste uke. Heldigvis er den uken like om hjørnet. Jeg har for lite energi til å lese kjenner jeg på.. Jeg har tenkt masse på hvilken livsstil jeg har, hva jeg spiser og drikker, hvordan jeg legger opp dagen min. Det må bli en forandring på det meste! Vi har kun en hybelkomfyr med to plater, så det er svært begrenset på hva vi kan lage til middag og slikt, så det har blitt veldig mye enkle matretter. Rette sagt kun pasta og potetmos med tilbehør. Og det er virkelig ikke noe sunt for en kropp som skal være i god funksjon en hel dag.

Når vi kommer oss inn i det nye huset, så håper jeg det skal bli lettere å lage mer sunnere mat som kan gjøre det enklere å få god energi, nok energi.. Mat har mye å si for hvordan dagen blir.

Det var min klage for i dag, alt skal bli bedre! :)

Har du mattips til en student, så bare kom med det om du vil dele med meg :) Ha en finfin dag videre!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)