torsdag 17. oktober 2013

Det er svar underveis

Jeg har tenkt på en ting i det siste, sjokk tenker du da, for jeg tenker jo aldri, ehee. Saken er den at jeg er så takknemlig for tiden. Jeg har fått så mye positiv energi om dagen. Skjønner i bunn og grunn ikke hvor jeg har fått den fra, men når jeg tenker mer om en gang til så vet jeg svaret. Det er mange som ber for meg for tiden, og det har jeg lagt merke til i det siste. Jeg er så takknemlig for det! Dere aner ikke. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang! Det merkes veldig godt på kroppen. Det begynner å bli mørketid, og den har ikke begynt å påvirke meg en gang, herlig! Grunnen er vel på grunn av alle som ber for meg! Er såå takknemlig, må bare få sagt det igjen!

Og jeg har en F A N T A S T I S K  nyhet å komme med! Jeg fikk innkallelse i går pr post. Og i morgen den dag så begynner behandlingen! Jeg har i alle fall fått time hos en spesialist, så da får jeg se hva som skjer videre. Men tusen takk til dere som har bedt for meg! Jeg har fått B Ø N N E S V A R! Dette er bare helt fantastisk rett og slett! Jeg har forberedt meg på å vente til minst en gang ut i desember, for de lovet meg at jeg skulle få hjelp innen 12.12. Og da har jeg bare lagt den tanken til siden for en stund, men nå så fikk jeg svar raskere enn ventet!

Og i det siste så har jeg fått en påminnelse av en sang som stadig dukker opp i tankene mine:


Det er makt i de foldede hender.

I seg selv er de svake og små.
Men mot allmaktens Gud du dem vender,
Han har lovet at svar skal du få.

Det er svar underveis,
engler kommer med bud.
Om det drøyer,
dog fram det skal nå.
For det lovet jo løftenes trofaste Gud:
Kall på meg, og du hjelpen skal få!

Du som ber for ditt barn, dine kjære,
Er i forbønn fra år og til år,
Om du tålmodets lekse må lære,
Himlens bønnesvar engang du får.

Det er svar underveis,
engler kommer med bud.
Om det drøyer,
dog fram det skal nå.
For det lovet jo løftenes trofaste Gud:
Kall på meg, og du hjelpen skal få!

Det er makt i de foldede hender
Når i frelserens navn du får be,
Og en gang når du livsløpet ender,
Hvert et bønnesvar klart skal du se.

Det er svar underveis,
engler kommer med bud.
Om det drøyer,
dog fram det skal nå.
For det lovet jo løftenes trofaste Gud:
Kall på meg, og du hjelpen skal få!

Hva er du takknemlig for? Gleder du deg over de små gledene i hverdagen? 
Ha en finfin dag!

1 kommentar:

  1. Jeg er takknemlig for å komme til din blogg,
    da jeg googlet
    "det er svar underveis engler"
    Herren velsigne deg og de rundt deg

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)