fredag 4. oktober 2013

Møtehelg på Dønna!

Hvorfor våkner jeg opp så tidlig i helgene og ikke når jeg må opp for å studere? Det er et spørsmål jeg har stilt meg et par ganger i det siste.. Hmm. Kan ikke være noe logisk der altså. Nå er det litt mer grunn for at jeg våknet. Elektrikerne er oppe i stua og fikser med strøm der. Stakkars Vidar som ligger på sofaen oppe der! Det høres ganske godt ned også, men men. Nå sitter jeg godt plantet i sengen med musikk på høyttalerne og våkner sakte men sikkert til.

Nå har møtehelga startet! Så nå er det i gang og det blir kjempestas når det kommer enda flere! I morgen kommer det en del folk. En del lokalbefolkningen rundt om som har sagt at de vil komme på noen møter og det er stas det!

Grunnen til at vi starter opp med møtehelg er fordi vi gjerne vil vise oss litt frem, og i håp om å komme i kontakt med folk rundt omkring. Også er det godt for oss også med påfyll i hverdagen. Vi er stort sett de eneste kristne på Dønna, vi vet av i alle fall ei eldre dame som bor litt lengre bort for oss, som er kristen og hun skal vist komme i løpet av helga!

Programmet for helga er:
  • Fredag og lørdag: møter kl 12.00 og kl 19.00
  • Avslutningsmøtet vil være kl 12.00
Ellers så skal vi slappe av med spill og det som hører med det sosiale. Jeg skal prøve å få med meg noen til å være med å gå, når jeg skal ri. Så kan jeg vise de litt rundt på øya. Samtidig får jeg trent hesten også, synes den planen var veldig smart :)

Hva slags planer har du for helga?
Ha en finfin dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)