fredag 25. oktober 2013

Skremmende drøm!!

Jeg har lenge hatt vondt i ryggen, mange år faktisk (ja, jeg skal dra til legen igjen med den). Jeg var hos legen for noen år tilbake 2-3 år kanskje? Og da sa han at ryggen min er 1 cm skjev i høyden. Meeen det skal ikke ha noe å si sa han, at jeg skal plages i såfall.

Over til overskriften. Jeg skulle legge meg neppå i ettermiddag og jeg hadde den ekle drømmen i grunn.. Jeg drømte at jeg hadde tatt blodprøver hos legen og at jeg fikk negative svar fra legen. Jeg ringte til mamma og ba henne sette seg med stefaren min og broren min. Samme sa jeg til pappa og stemor, søsken og stesøsken. Og sa til dem at jeg ikke ville si det over tlf, men jeg måtte for behandlingen måtte visst starte raskt. Jeg hadde fått vite at jeg hadde fått kreft.. Etter hvert så såg jeg for meg livet i sykehussengen og jeg måtte ta kontakt med venner og familie rundt. Jeg måtte få snakke med de før jeg ble for dårlig til å ha besøk.. Jeg så masse leger som styrte på, jeg ble sykere og sykere. Til slutt så bestemte jeg hvordan begravelsen min skulle se ut.. Huff, skrekk og gru!

Greit nok at jeg plages med ryggen, men at det går så langt, det har jeg ingen planer om altså! Skrekk og gru!

Har du opplevd noe av det samme før?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)