onsdag 2. oktober 2013

Weey, kofferten er pakket klart!

Nå er det på tide å flytte et par hundre meter bort! Nå skal det flyttes til huset! Endelig! Dette har vi ventet på, i ei god stund. Nå kan jeg endelig trekke meg tilbake, til et eget rom når det trengs, for det behovet har jeg hatt en stund om jeg kan være ærlig. Jeg har selvfølgelig mulighet til å være alene ute, men det er noe annet å trekke seg tilbake på et eget rom. Jeg har hatt mange tanker i det siste, og da har det vært litt godt om jeg kunne ha brukt tid alene, når jeg trenger det.. Nå skjer det, endelig!

Det blir veldig greit! Nå skal jeg pakke ned maten fra kjøleskapet, så skal jeg og Else kjøre bortover med sakene.. I kveld kommer Vidar, 'onkel' Vidar. En som både jeg, Else og Marte har gått på Val sammen med. Møtehelga er like rundt hjørnet, skal komme med nærmere info om den senere :) I morgen kommer Helene, åh så flott det blir :) Oog, så kommer det mange flotte mennesker i løpet av helga :)

Ha en finfin kveld videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)