onsdag 2. oktober 2013

Min tilflukt

Det er vel ikke rart at jeg søkte tilflukt hos Gud, det er vel ikke rart at det har blitt som det har blitt. Fått mange gode mennesker i rundt meg, mange gode venner rundt om kring, som alltid er der for meg.

Jeg var veldig spent på om hvordan jeg skulle takle å begynne på skolen på Nesna i høst, men det har virkelig gått over all forventning. Det gikk dårlig i starten, men nå så går det veldig bra :) Fått mange gode venner der også.

Enda et tilflukt som jeg har, er hesten. Hun har virkelig vært en støtte for meg, siden jeg flyttet hit i august. Når jeg har trengt å vært alene, så har det vært helt fantastisk å ta en tur sammen med henne. 

Jeg er sikker på at Gud alltid har vært med meg, igjennom hele oppveksten min. Han har vist meg hvilken vei som er lagt til rette for meg. Han har vist meg at livet går videre, jeg må bare stole på Ham som vet best. Han har vist meg veien til Dønna, og skolen på Nesna. Han bare ordner alt og jeg har bare fulgt etter. 

Jeg vil gjøre deg vis og lære deg den veien du skal gå, jeg vil la mitt øye hvile på deg og gi deg råd

Sal 32.8

Men alle som søker tilflukt hos deg, skal glede seg, alltid skal de juble. Du verner dem. De fryder seg i deg, de som elsker ditt navn.

Sal 5.12

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)