fredag 1. november 2013

Lottemor

I dag tok jeg meg en skrittetur med "min" kjære hest! Perfekt dag på å ri en tur. INGEN nedbør i det hele tatt. Jeg var inne på beite og hentet henne og fikk henne med ut på første forsøk. Det er en svær sølepytt i veien for inngangen og den har vært til et svært hinder for både meg og Lotte. Jeg er glad jeg har fått tak i høye støvler for å si det slik, for de har jeg virkelig fått bruk for den siste tiden. En halv meter med gjørme, da gjør et par støvler susen!

Jeg tok meg en skrittetur som sagt, og tenkte at jeg ville bort mot stranden her, det tar ikke så langt tid og det er en veldig fin tur. Lotte hadde andre planer, hun ville absolutt ikke samme vei som meg, hun har begynt å protestere stort, uansett hvor jeg vil. Så nå må jeg hoppe av henne og gå dit jeg vil vi skal gå. Dette skal jeg jobbe masse med når jeg kommer tilbake fra praksis. For hun skal ikke få lov til å bestemme over meg, jeg har vært litt for dumsnill der altså..

Vi hadde en fin tur uansett, jeg koste meg i mitt og hestens selskap. Det er jo så vakkert her på Dønna, så det er jo en fryd å gå hvor som helst egentlig. Helt herlig og jeg føler meg så heldig! :) Her kommer det en liten filmsnupp fra turen :)


Ha en finfin kveld!
Obs ob, det er forresten strikkekveld over hele Norges land i dag. Så her skal det strikkes så pinnene ryker! Nå skal enkelte prosjekter bli ferdige, forhåpentligvis! Gleder meg til å vise det fram ;) Hvis du vil følge med, så går det på NRK nå i kveld, det starter med Norge Rundt kl 19.40

Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)