søndag 1. desember 2013

Julesteming!

Her sitter jeg nå etter en kjempefin julemesse på Gjestegården! Fikk solgt 2 par sokker som jeg har strikket også. Masse hyggelige mennesker var innom, og med julemusikk i bakgrunn, så kunne det ikke ha blitt bedre! Marte og Else er med på julegrantenning nå og så skal de bort i "samfunnshuset" og spise grøt. Jeg klarte det ikke dessverre, har litt vondt i magen, så tok ikke sjansen på å stå ute å fryse og få enda mer vondt. Så nå sitter jeg i sofakroken med strikkingen i fanget og det første lyset er tent! Med julemusikk i bakgrunnen, så dette er veldig koselig! Har stuen for meg selv i noen timer, Anne Christine er på jobb, så det er kun jeg og hunden som er hjemme!

Noen bilder fra julemessen:






Kroken min, Jeg fikk solgt de tøflene med stjerner (nederst til venstre)
Resten er produkter som moren til Anne Christine som har laget! :)



Nå tenner vi det første lys
Alene må det stå 
Vi venter på det lille barn 
Som i en krybbe lå


Dette er herlig det! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)