fredag 24. august 2012

brevskrivning, hekling og helg!

Nå er det lenge siden jeg har skrevet brev, og det skal jeg begynne med nå, eller har allerede lagt ned et brev i postkassen, som henger like utenfor døren vår her. Det er jo luksus, og Else har masse frimerker på kontoret som vi kan benytte oss av, da kan man jo skrive MANGE brev og kort i løpet av året, gleder meg! Har skrevet opp en liste på 11 stk som jeg skal skrive til, og den listen blir garantert større ettehvert :)

Jeg lærte meg jo å hekle her om dagen, og nå går det mest på det for tiden, må vel strikke litt julegaver også, men jeg har vist good tid til det også. Så null stress. Det begynner å minke i bunken med restgarn og det er et herlig syn, for må jo få brukt opp alle nøstene til noe fornuftig snart. Det skal strikkes mariusgensere, sokker og kluter av garnet som jeg har. (Må bare få bestilt meg hefte med mønster på mariusgenser).

Denne helga, tror jeg blir en stille og rolig helg. Vi får vel litt besøk i løpet av helga. Og det liker vi. Tror grunnen til det, er at det er blitt spredt rykte om at vi skal ha hjemmelagd pizza i morgen kveld og graut til middag i morgen. Et fint rykte det! :) Ellers så er det lite som skjer i helga egentlig. Som sagt, så skal jeg skrive litt brev i løpet av helga, må jo være flink til å holde kontakten oppe med folk. Så er det jo så koslig å få og sende brev!

Foresten, hvis dere vil så må dere bare følge bloggen til Soltun også, vi skal prøve å oppdatere den jevnlig, kanskje ikke så ofte som ejg gjør på denne bloggen (det kan jeg ikke love), men noe det blir et utover :) www.soltun-soldatheim.blogspot.com

Hilser til slutt med et bibelvers som jeg er glad i:

For han skal gi englene sine befaling
om å bevare deg på alle dine veier.

Sal. 91,11

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)