mandag 15. oktober 2012

Jeg fant en slektning på bibelgruppen..

For to uker siden så satt jeg og snakket med en asistent prest som er i Bardufoss. Vi kom fram til at vi måtte være i slekt i og med at vi begge heter Settnøy til etternavn, eller bestemoren hans heter i alle fall Settnøy til etternavn. Alle som har det etternavnet er i slekt. Etter sist bibelgruppe for en uke siden, så snakket vi litt mer om det og fant ut at vi måtte jo være i slekt. Så jeg sendte melding til bestemor om hun viste hvem bestemoren hans var. Eh eh, det er jo søsteren til bestefar, så besmoren til denne Henrik er altså min gammel tante! Så det vil si at vi er 3 meninger. Norge er ikke stort altså, når man finner slektninger overalt, hehe.

Møtte også broren til en kompis av meg på bibelgruppen, reagerte på etternavnet hans og fant ut at det måtte være broren. Så jo også likheten mellom disse to, så kunne ikke ta feil. Artig artig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)