mandag 15. oktober 2012

Må gjøre noe mer fornuftig!

Vi har en aldeles flott dag på Setermoen i dag. Himmelen er blå og det er kun noen hvite skyer. Det begynner å bli kaldt ute, ordntlig høst og vinteren står snart for tur. Når det er kaldt utenfor, så blir det kaldt inne i stuen også. Ovnen er tømt for aske og er blitt tent opp for å gi varme utover dagen. Jeg har fått vasket unna rommene som soldatene har brukt, og vasket en del sengeklær som jeg skal henge opp.

Må vel vaske litt klær for min egen del også, skal jo HJEM på torsdag! Jeg gleder meg! Hjem til mamma (og Lars) pappa, (Bodil og Nina), brødre, fadderunge og venninne. Kan det bli bedre i helga eller? Nei,det kan det ikke! :) Ikke så lenge siden jeg var hjem sist, men da var jeg for det meste på Val med Gjertrud ++.

Nå skal jeg henge opp sengeklær, rydde i stua etter dåpsfesten, ta litt oppvask og gå meg en tur ut med hunden. Trenger en tur ut, sunt for både meg og hunden. SÅ blir det strikking etter det, jeg måtte rekke opp en arm igjen, for den var alt for tynn i forhold til den andre armen. Fikk strikket det meste av armen igjen i går kveld, så nå skal jeg snart begynne med mønster, før jeg skal strikke den inn på pinnen der jeg har strikket bolen og bli ferdig med genseren. Slik at jeg kan begynne med genser nr 2.

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)