tirsdag 5. februar 2013

Flott uke med mye besøk!

Nå har jeg vært sløv med å blogge noen dager, nesten en uke. Hva har skjedd siden? Vi hadde besøk av en Fjellheim gjeng sist uke. De ville ha en dag de kunne slappe av og gjøre noe avslappende. Noen var oppe i trekket, noen gikk på skøyter og andre var bare på Soltun og sløvte. I helga var jeg og Anne Christine med på konfirmasjonsnatt (ei kveld/natt der alle konfirmantene her i nord samles og har det gøy, gudstjeneste, volleyballturnering, åpen scene, diverse show). Så jeg og Anne Christine var med som ledere, men de hadde i grunn mange nok på et vis, så det ble liksom ikke så mye ansvar på oss. Så vi satt en del og strikket egentlig. Var ikke på Soltun igjen før i 4 tiden på natten. 

Trøtte ledere! :)

På mandag fikk vi besøk av teamet, alltid like koslig! Denne gangen kom de såpass tidlig at vi fikk noen timer sammen med dem før det ble senga (De har ofte kommet sent på kvelden og dratt igjen morgenen etterpå). De ble med på KRIK og jeg ble med på Gudstjeneste i leiren. (Skal skrive litt om hvorfor jeg heller går på Gudstjeneste enn KRIK senere). 

I dag har vi hatt en avslappende dag, Hanna har gjort et forsøk på å lære meg å hekle duk, vi får se om jeg får det til etter hvert. Må prøve meg framover, kan ikke å lese oppskrift så godt, men det kommer nok. Pål Andreas og Hanna dro i ettermiddag, mens Ragnhild er på Soltun en dag til. Etter at de andre dro, så vi film og strikket. Nå har Ragnhild og Katrine dratt på bibelgruppe, mens jeg skal på bibelgruppe her på Setermoen. 

Strikketøy, tente lys og fyr i peisen... koooos...

Dagen i dag har vært veldig så sløv. Ville ikke være så mye opptatt når vi har besøk, så det får jeg ta igjen i morgen i stedet. Er jo ikke så mye å gjøre, så det er i grunn ingen stress med det :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)