søndag 24. februar 2013

Tar i mot bestilling på strikking..

Jeg har nå strikket en god stund, og har strikket litt forskjellig. Har tenkt litt på at jeg kan ta i mot bestilling. Hvis det er noen som har lyst på noe som er hjemmestrikket, så er det bare å ta kontakt med meg. Jeg kan strikke votter, luer, sokker, genser (helst med rundfelling), babyklær, pledd. Jeg kan sikkert få til mer også, men jeg har ikke strikket annet enn det som er nevnt :)

Prisen er enkel, du betaler 3* garnprisen, så runder jeg til nærmeste rundt beløp.
*(eks. Hvis prisen blir 176 kr, da runder jeg opp til 180 kr).
Frakt kommer i tillegg, jeg vet ikke hvor dyrt der er å sende ulike ting, men det finner vi ut.
Du kan ta kontakt meg på enten mobil nr 41566968 eller på e-post: tanita.lovise92@hotmail.com
Jeg kan ikke love at du får det du bestiller med en gang, men skal gjøre mitt beste. Vi får bli enig om når du vil ha det klart sånn ca :)

Her ser dere en barnegenser jeg har strikket. Jeg brukte garnet Karsima på dette.


Her har jeg strikket "Russesokker". Veldig fine sokker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)