onsdag 24. april 2013

Jeg vil heller ha Jesus

Jeg vil heller ha Jesus enn perler og gull,
Heller ham enn de skatter som smuldrer i muld
Jeg vil heller ha Jesus enn riker og land
Heller ledes hver dag av en naglemerkt hand

Ref.:
enn ha kongemakt og en fyrstes prakt,
men i lenker være lagt
Jeg vil heller ha Jesus enn hva som helst
meg verden kan by i dag

Jeg vil heller ha Jesus enn bifalls brus
Jeg vil heller ham tilbe i Herrens hus
Jeg vil heller ha Jesus enn verdens ry
Jeg vil heller se fram mot Guds morgengry

Ref.: Enn ha kongemakt...

Han er perlenes perle og skattens skatt
er mer lys enn det daggry som følger på natt
Han er alt for min lengtende sjel her på jord
Jeg vil heller ha Jesus og gå i hans spor

Ref.: Enn ha kongemakt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)