tirsdag 14. mai 2013

(1) Forandringer på 2 år

1. Dag: Hvordan har du endret deg som person og utseende de to siste årene?

Tanker jeg sitter igjen med etter 2 år:
  • Godtatt meg selv mer enn jeg gjorde før. (Kan komme som eget tema en annen gang)
  • Bedre forhold til Bibelen og Guds ord.
  • Blitt en litt mer tydelig kristen. Kan snakke mer åpent om hva jeg tror på. 
  • Blitt bedre på å se andre personer som føler seg alene. (Jeg har vært i slike tilfeller mange ganger selv, og det er forferdelig)
  • Vennene i rundt meg har formet meg på en positiv måte. Uten dem, har jeg blitt den stille som aldri sier noe. De siste 2 årene, har jeg fått enda flere gode venner som jeg kommer til å ha livet ut :)

Liker egentlig ikke å ta slike bilder av meg selv, men hadde ingen andre bilder jeg vil legge ut akkurat nå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)