mandag 6. mai 2013

Jeg koser meg maks!

Som jeg sa en dag tidligere, så skulle jeg hjem noen dager. Jeg har nå vært hjemme siden fredags kveld. Og det har vært fantastisk! :) På lørdag var det konfirmasjon for min bror, godt å møte familien igjen. Vi har fått tatt et etterlengtet søskenbilde! Bilder kommer om jeg får legge det ut, det ble knallfine bilder :) Også fikk jeg møte den nye hunden til mamma. De var og hentet en hund sist torsdag, omplasseringshund. Jeg har dessverre ikke bilde av henne, men jeg kan fortelle det at hun er nydelig. Det er en border collie, tispe.

I lengre tider har jeg tenkt på å få bilde av meg, bestemor og bestefar, det har jeg nå fått. Det ble noen fine bilder, skal spørre bestemor og bestefar om jeg kan legge ut bilde her på bloggen. Jeg vil veldig gjerne dele det flotte bildet. Jeg fikk også tatt bilde av mamma og meg. Hun med bunad arvet fra mormor, og jeg med den jeg har fått fra bestemor. Kjempe fint bilde ble det. Jeg skal spørre henne også om å legge ut bilde, så skal du få se det!

Etter konfirmasjonen, så reiste jeg hjem med bestemor og bestefar. Det har vært noen avslappende dager her hos dem. Jeg og bestemor har strikket en del, mens stakkars bestefar har ikke fått så mye oppmerksomhet som han har håpet på sikkert. Håper ikke han har blitt veldig fornærmet. Jeg holder på med et stort strikkeprosjekt for tiden. Jeg holder på å strikke en genser til en lærer jeg hadde i fjor. Han har bursdag dagen etter meg, 12 mai. Så jeg fant ut at jeg ville sette ordentlig stor pris på han ved å strikke noe til han. (Håper ikke han leser akkurat dette, hehe) Så i kveld har jeg sittet med det strikketøyet ved hver anledning. Bestemor har også strikket på den, hun strikker en smule raskere enn meg, så da blir det fortgang i det. Godt det. Så nå har jeg strikket en del av mønsteret og er ca halvveis ferdig med mønsteret. Gleder meg til å se hvordan den blir når den er ferdig :) Og ikke minst til å høre hva slags reaksjon læreren min får :))

I morgen reiser jeg til Val, for å tilbringe noen dager der, det gleder jeg meg til. Være sammen med Gjertrud og slappe av hos henne. Forhåpentligvis besøke litt kjentfolk også, vi får se hva formen sier. Som jeg har nevnt tidligere, så er jeg litt utslitt for tiden, men nå har jeg slappet godt av de dagene her. Kjempe godt! :)

Bilder kommer senere, kameraet ville ikke høre på meg :)
Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)