mandag 13. mai 2013

Avslappende uke!

På fredag kom jeg tilbake til Soltun igjen. Jeg har vært hjemme og slappet av. Det trengte jeg veldig kjente jeg. Jeg føler egentlig at formen er litt bedre nå altså! Mye hjalp det med tidenes avslappende helg også i tillegg! Herlig!

Dagene på Val gikk i å være sammen med Gjertrud. Ble det for mye folk i rundt meg, så trakk jeg meg litt tilbake for å slappe av. Kjempe godt. Besøk til en ansatt, husmøte hos en ansatt. Fikk også satt meg på hesteryggen igjen, en avslappende og rolig ridetur på onsdag, der vi avsluttet turen med å vasse med hestene og tok litt bilder (ble dessverre bare mobilbilder). På torsdag hadde vi en liten rideøkt i ridehallen, der jeg ridde på en hest som heter Charisma. Litt større hest enn den jeg ridde dagen før. Og du må tro jeg er stiv og støl, enda det har gått noen dager nå, hehe. Tusen takk for noen flotte dager sammen med deg, Gjertud! :)


Meg og Kiwi, som hesten heter



:)


Gjertrud og Ciceria

Jeg kom tilbake til Setermoen på fredag kveld. Godt og komme tilbake hit igjen også. Jeg og Preben, en soldat her, laget tidenes pizza på fredags kvelden. Har ikke smakt så god pizza på svært lenge. Dream team på kjøkkenet altså! 

Pådekt frokost/lunsj, lørdags formiddag.

På lørdag ble det servert fellesfrokost! En pangstart på bursdagsfeiring! Jeg kan med hånden på hjertet si, at det var en kjempe kjempe fin dag å ha bursdag på. Fellesfrokost, kakebaking, taco, roser fra kjæresten, masse oppmerksomhet, flagget til topps, kakespising, og en avslappende avslutning på kvelden. Var så trøtt at jeg sovnet under filmen, men ingenting er som å sovne i fanget til kjæresten, den beste plassen man kan sovne på. 
Litt mørkt bilde, men synes det var så koslig! :)

Jeg har lagt bak en fantastisk uke. Med masse god innhold. Passet på meg selv og bare kost meg veldig! Nå framover er det mye å se fram til. 17 mai til helga i Tromsø, sammen med mange jeg gikk på skole med i fjor. Helga etter der igjen skal jeg sørover igjen, som jeg gleder meg!! Skal selvfølgelig passe på meg selv samtidig også :)



2 kommentarer:

  1. åh, som jeg savner Val og de to årene vi gikk der sammen! Der hadde du passet perfekt inn som miljøarbeider, Tanita! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, Val er bare den mest fantastiske plassen som finnes! :) De vil faktisk ha en ettåring (en som skal jobbe der i 1 år) i barnehagen på Val til høsten, men jeg har jo allerede sagt at jeg skal til Dønna! Også skal jeg ha hest på Dønna, men det har vært fantastisk, er så mange unge folk som skal dit i år.. Luksusproblem!:)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)