onsdag 7. august 2013

Kommer snart sterkere tilbake!

Det har ikke kommet så mange innlegg i sommer, det er vel mest fordi jeg stort sett har vært på reisefot og har ikke prioritert bloggen min så veldig. Jeg gleder meg til å starte på igjen.. Da vil du kunne lese litt om hvordan livet mitt på Dønna blir. Hvordan det blir å være en kristen på en plass der det er lite av den slags aktivitet.

Jeg skal fortelle litt mer om Dønna etter hvert. Jeg gleder meg til å vise dere litt mer om den fantastiske øya. Den er rett og slett magisk! Her skal jeg bo sammen med 3 flotte jenter, jeg skal begynne å studere til å bli barnehagelærer og på fritiden skal jeg drive på med HEST. Dette gleder jeg meg veldig til for å si det slik! Så bare følg med, det kommer snart fler oppdateringer. Kanskje ikke før jeg har flyttet til Dønna, på mandag neste uke. Jeg får se.

Hva skal du gjøre til høsten? Jobbe eller studere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)