tirsdag 3. september 2013

Herlig dag!

I dag tenkte jeg å stå opp tidlig for å ta meg en ridetur som en start på dagen, men værmeldingen varslet noe helt annet. Det regnet da jeg stod opp, så det ble heller litt tid til å studere, før jeg tok meg en ridetur. Så når regnet ga seg mer, så gikk jeg ut en tur.

Før helga så dro jeg bort på biblioteket som de har på gjestegården, for å studere. Men jeg har funnet ut at jeg leser godt på rommet og, selv om det er folk på stuen. Det er ganske lytt her, men når jeg tar med meg høytalerene mine og setter på rolig musikk, så funker det fint for meg :) 

Etter en god stund med lesing av pensum, så gikk jeg ut og hentet hesten. Tok meg en lang tur, både jeg og Lotte var lei da vi kom fram. Tror ikke jeg skal ta en sånn langtur på en stund :) Vi gikk først opp til utsiktsposten, Dønnesfjellet og gikk en langtur etterpå. Fikk virkelig rørt på kroppen, i alle fall Lotte, hehe. 


Fikk med oss at der var blå himmel også, nydelig tur ut i naturen! :) Her er det utsikt mot Lovund, om jeg ikke tar feil :) 

Ha en finfin dag videre! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)