onsdag 4. september 2013

Anbefaling, efeserne 2

Jeg leste over bloggen til Soltun her i dag og ble anbefalt å lese efeserne 2. Og den anbefalingen vil jeg gi til deg også. Der står det mange skatter inni! Fantastisk å lese i det brevet, fin start på dagen. Jeg vil spesielt nevne for dere efeserne 2.10, det er mitt yndlingsvers i hele efeserne:

For vi er hans verk, skapt i Kristus Jesus til gode gjerninger, som Gud på forhånd har lagt ferdige for at vi skulle vandre i dem. 


Det er noe helt magisk med akkurat det verset! Han har lagt fram planen for oss, det er bare for oss å følge etter. Alt står klart. Slik var det for oss som flyttet til Dønna nå, alt bare la seg til rette for at vi skulle flytte hit. Vi trengte nesten ikke å gjøre stort for å komme oss hit, med tanke på hvor vi skulle bo og slikt. Og jeg fikk meg hest, det hadde ikke jeg trodd. Og nå ser det ut til at det fikser seg med scooter for meg også, så jeg slipper å være avhengig av de andre som kjører hele tiden. Som sagt alt blir bare lagt til rette :) Det er bare for oss og ta i mot og følge etter hans plan!

Han har en plan for deg også, bare vent å se :)
Ha en finfin dag videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)