onsdag 4. september 2013

Kom arbeidslyst og treng deg på...

... her skal du ikke motstand finne!


Jeg er så gira på at dette skal gå bra faktisk, det er rett og slett herlig å være student! Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle få den tanken så tidlig i studiet, men den er kommet og er veldig velkommen også! :) Det er veldig interessant å lese om de forskjellige temaene som er satt opp for pensum til neste samling, håper bare at det jeg leser går inn og setter seg fast. Jeg er egentlig ingen teoretiker, men så langt ser det bra ut.


Nå får det regne så mye som det vil, jeg sitter inne og koser meg med pensum og skal ta meg en liten lesepause og strikke litt før jeg fortsetter å lese igjen. Greit å ta noen gode pauser slik at man ikke går lei med en gang :) 


Mens regnet pøser ned, så koser jeg meg under dynen min på rommet, med pensum i fanget og musikk i bakgrunnen. Du herlige studentliv. Skal ikke klage på tilværelsen akkurat! :) 



Tror jeg må trosse været likevel en liten stund, det er en hund her som sikkert vil ha en tur ut, da får jeg også litt luft med det samme, så greit!

Vi blogges!
Ha en finfin dag! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)