søndag 13. oktober 2013

Noen tanker

Med bloggen min så velger jeg å være åpen. Jeg velger å skrive akkurat det jeg føler og tenker. Jeg er ingen person som pynter på sannheten, her kommer det tanker rett fra hjertet! Ingen vits i å late som at alt går på skinner, når det mange ganger ikke gjør det. For at det ikke skal bare bli en deprimerende blogg, så legger jeg inn noen gode og oppmuntrende innlegg også. Livet mitt er ikke på bånn, absolutt ikke. Det er slik som jeg har nevnt før, det er veldig varierende fra dag til dag.

Det er ingen blogg der det må være de perfekte bildene, for at innlegg skal kunne legges ut. Jeg er ikke den som har det beste kamera å ta bilder med. Jeg har forsåvidt et speilreflekskamera, men det funker kun når det selv vil har jeg funnet ut. Så da får jeg variere med gode kvalitets bilder og mobilbilder. Nå i dag så er jo mobilbilder like gode som et komplett kamera. Ikke er det så veldig nøye for min del heller. Noen innlegg blir med bilder og noen uten.

Det er heller ikke noen "fancy" oppsett på bloggen, så det får dere bare svelge fint. Jeg har lyst til å ha en litt finere og mer personlig blogg, men det får jeg ta til hjelp senere. Kanskje er det noen der ute som kan hjelpe meg med det også, hvem vet? Jeg stresser ikke med noe.

Jeg har mange tanker med bloggen min og tanker om hva jeg skal skrive om og ikke. Har utrolig mange temaer jeg vil innom, men jeg må bare få skrevet ned noen tanker først.

Jeg vil veldig gjerne legge med et bibelvers for dagen. Dette er noen flotte vers, stol på at Gud er med deg og legg alt du tenker og føler på Ham. Han hjelper deg gjerne! Her kommer det noen flotte vers fra salmenes bok:

Ha din lyst og glede i Herren,
så gir han deg det ditt hjerte ønsker!Legg din vei i Herrens hånd,
stol på ham, så griper han inn.

Sal. 37.4-5

Hva gjør du denne søndagen?
Ha en finfin dag videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)