torsdag 27. september 2012

Risikerer å bli sprek..!

Jeg plantet foten på gulvet i dag kl 07.05 og siden har de vært i bevegelse, hele dagen. Jeg har vært på sykeheimen i dag, til kl 15.30. Nesten ikke sittet i en stol. Bortsett fra at jeg har spist middag på Soltun, så har jeg vært stadig i bevegelse her også. Jeg har jo en jobb som skal gjøres her også. Tatt oppvasken og vasket gulv. Nå skal jeg være sofasliter resten av kvelden kjenner jeg.

Jeg kan trygt si at jeg trives veldig godt i de jobbene som jeg har i år. Nå må jeg bare få kommet meg i en rutine der jeg går en tur før jeg begynner å jobbe her på dagene. Jeg har satt opp en plan som jeg skal følge. Der jeg annen hver dag går en tur og de andre dagene skal jeg trene litt styrketrening. Jeg har en rygg som må trenes litt, slik at den kan bli litt sterkere enn den er nå. Så sprek skal jeg bli, om jeg vil eller ikke!

Jeg tror det blir en tidlig kveld på meg i kveld. I går kveld kunne jeg ha lagt meg før kl 21.00 Jeg var så trøtt, men kunne jo ikke legge meg så tidlig. Så vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg oppe i kveld. Jeg skal på sykeheimen i morgen tidlig og, så blir det å ordne i stand her på soldatheimen før vi kan ta i mot soldater. Også skal vi ha Bjørn Kero som taler i helga, og han tar med sin lille familie hit. For en helg det blir! Bjørn, Sonja, lille Eshter Maria, soldater, god steming, møte på lørdag, sosialt hele helga. Som jeg gleder meg! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)