mandag 26. november 2012

Rogalendingen + trønderen = sant!

Det var vel sist innlegg at jeg hintet om at jeg har fått god kontakt med en rogalending her på Soltun. Det har vel seg slik at vi har blitt veldig godt kjent på kort tid, det har gått med mange timer i telefonen og mange timer sammen, der vi har fått snakket om det meste egentlig. Føler jeg har blitt knyttet til han allerede. Aldri følt det på den måten før. Tidenes go'kar! Som dere vet så har jeg jo fått tilgang til leiren her på Setermoen og det er der denne flotte rogalendingen hører til også. Så, sist uke så prøvde jeg det for første gang alene. Gikk ned til vaktbuen og viste fram kortet, og gikk stolt inn i leiren :) Ikke alle som kan dra inn i en militærleir for å besøke kjæresten sin, hehe :)


+



=

Sant <3

Hva skal man si om denne karen da? Han er rogalending som sagt, kommer fra Klepp, Jæren. Er 21 år og er utdannet Automatiker. Veldig snill og god mann. Sosial og er flink til å inkludere andre i rundt seg. Viser tydelig at han er glad i meg, allerede. Vi har vel i grunn nesten helt lik familiebakgrunn også, skilte foreldre, ste-søsken, halv-søsken og hel-søsken (Jeg regner alle som mine ordntlige søsken, selv om de ikke er det, men bare slik at dere forstå greia liksom), og det som hører med. Ble kristen i ungdomstiden, slik som meg. Så vi forstår hverandre svært godt. Nå skal jeg ikke legge ut alt her på Internett, men føler at dette kan jeg fortelle her, slik at dere som er nysjerrig får vite litt mer. Jeg føler meg svært heldig allerede som har funnet meg en god mann og gleder meg MAKS til å bli enda bedre kjent med han :)

Vær gjerne med på å be for oss, alle par trenger det :)

Slenger med et bibelbers for dagen:

Må han gi dere lys til hjertets øyne, så dere får innsikt i det håp han har kalt dere til,
hvor rik og herlig hans arv er for de hellige.

Ef. 1.18.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)