torsdag 21. mars 2013

Påskeferie!

Våken før fuglene rekker å tenke..!

Jeg har dessverre ikke tatt meg tid til å skrive på bloggen i det siste. Jeg er litt sløv der, samtidig så har det ikke vært så fryktelig mye å skrive om egentlig. Alt har gått helt normalt. Det var jeg og Katrine som styrte huset hele sist uke, og på søndag da Else kom tilbake, så feiret vi bursdagen hennes med kaker, ballonger og sang. Hun fylte nemmelig 23 år sist torsdag.

Vi gratulerer!

Nå har jeg fått pakket kofferten min, den er stappet med ting som ikke skal tilbake til Bardu igjen. Masse klær jeg ikke bruker, bøker og andre ting også. Så hver gang jeg skal hjem nå framover, så må jeg ta med meg en del ting som skal hjem. Ellers blir det så fryktelig masse å drasse med seg til sommeren.

I dag så starter reisen min sørover, nå er det ca 3 måneder siden jeg var hjemme sist faktisk. Så det skal bli godt å komme hjem igjen nå. Denne gangen blir jeg heller ikke så lenge hjemme. Joakim skal bli med meg hjem denne gangen, han kommer natt til lørdag. Det skal bli koslig. Så reiser vi vært til vårt neste tirsdag. Jeg reiser tilbake til Bardu og han reiser til Stavanger. Jeg skal jobbe på sykeheimen i påsken og bo sammen med ei venninne som kommer herfra :) Så det blir kjempe koslig!

Denne jenta skal jeg bo sammen med i ei uke ca :)

Jeg var under dynen før 10 i går kveld og var klar for å få noen timer søvn på øyet. Reisen min starter tidlig i dag, må ut av hus 06.40. Når man legger seg så tidlig så blir man logisk nok utkvilt litt tidligere enn normalt også. Klokken 5, da var jeg lys våken, så da fant jeg ut at jeg kunne skrive litt når jeg først var våken så tidlig.

Noen av mine flotte soldater! Val-gjengen samlet igjen! :)

Så nå har jeg en laaang reise foran meg. Jeg er vel framme rundt kl 16 vil jeg tro. Så 9 timer går det i alle fall med reising. Jeg er glad jeg tar med meg strikkingen min. Må vel variere litt med å lese også.
Dere får kose dere med bildene, så skal jeg kose meg med reisen sørover i dag.

Har du noen planer for i dag da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)