torsdag 20. september 2012

GJERTRUD...!

Jeg kunne ikke tro at vi skulle få en så god kontakt som vi har fått i det siste! Vi bodde jo sammen en stund på dobbeltrom på Fjellheim, men det tok ikke lengre enn 2 måndere, før jeg flyttet ut. Hvorfor jeg gjorde det, det skjønner jeg ikke nå. Du er helt fantastisk Gjertrud, og jeg har blitt så glad i deg! Det var jo ikke før slutten av Fjellheimåret at vi fikk ordntlig kontakt, tenk det. Så seint! Det aller beste minne med deg i Tromsø var den gangen vi skulle ned til byen en tur. Og da vi gikk forbi Mac fabrikken. Og du sa noe med at de skulle flytte lokalet og jeg tok det du sa helt bokstavelig. Flytte lokalet, bygget er jo kjempe stort jo! Lo vel hele veien tilbake til Fjellheim. Eller da vi ble igjen i Alta på bursdagen min, med masse gøye aktiviteter den dagen. Først i stallen, så i byen der jeg spanderte på meg selv en jakke, ute i byen med Agnete og Karianne, spiste på resturant og til slutt konsert. Det var litt av en kveld. Men beste av alt var turen tilbake til Tromsø. Jente-biltur-til-Tromsø. Og skal man på tur, må man ha med godteri, og som vi spiste hohoi! Jeg må bare få dele noen bilder av den turen, den glemmes aldri:

Åh, fantastisk gjeng! Med bursdagsbarnet på langs, maks vellykket dag må jeg si! :)

Like blid som ALLTID! :-)

ÅH!! :))

<3

Ehm, helt normale jenter ?

Like god, som dagen er lang!

Ja Gjertrud. Hva skal man si om deg egentlig? Du er en person med et stort hjerte <3 Tusen takk for at jeg fikk lov til å komme til Val, selv om du ikke visste noe før du hentet meg på flyplassen på Rørvik, sammen med Johannes Kleppa. Kommer aldri til å glemme det uttrykket, skulle ha tatt bilde av deg der altså. Godt å se at du ble så glad for å se meg. Jeg har i alle fall gledet meg maks til å være sammen med deg på Val. Selv om den meste parten av tiden ble tilbringet i Namsos, for at du meldte deg på Gledesbud (kor). Det var jo egentlig bare et stort pluss det, fikk jo møte Sverre og Anna også +++ mange andre flotte mennesker som jeg har blitt kjent meg. Flotte greier det. Det var fantastisk å være sammen med deg på Val, med både tur i gris og ku-fjøs, stall og besøk til ansatte. Du fikk jo hilst på din nye ku også, så nå står vi i samme fjøs, haha.


Alltid like kjekt med et lite reunion med Johannes Kleppa.

Grynt, grynt.

Gjertrud fant seg en ny venn i grisfjøset, Oddbjørn :)

Alltid like gøy å legge igjen en hilsen på den tavlen :)
Jeg startet med et hjerte og Gjertrud lagde en gris av det, hehe!
Jeg vil takke deg Gjertrud for at du er så god. Og jeg må bare få skryte av denne unge damen, hun er så flink til å være sammen med de flotte elevene på Val. Sklir rett inn, særlig hos hestejentene, i og med at hun har en hest stående i stallen.

Stor klem fra meg til deg! ^^,
*Er kjempe glad i deg, Gjertrud <3

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)