tirsdag 9. oktober 2012

Julegavene er i gang!

Jeg burde kanskje ikke legge ut bilder og informere om hva jeg skal strikke i julegaver enda, men det får bare gå for denne gang. Jeg har fått spørsmål fra mamma om jeg ikke kan strikke marius gensere til to av søskenbarna mine, og selvfølgelig kan jeg det :) Nå er jeg i full gang med nr 1 og er allerede stolt av resultatet som viser seg mer og mer. Jeg må dessverre rekke opp den biten av ermen som jeg har strikket, for den er litt for stram i forhold til resten av genseren, for jeg brukte pinne nr 3 i stedenfor pinne nr 3.5. Men men, det får bare gå, det går fort å strikke en arm, så det går fint :))

Her er resultatet så langt:

Dette er strs 8 år.

Her er begynnelsen på "Marius mønsteret".  Gleder meg til senere resultat.
Så nå må jeg bare rekke opp armen og starte på nytt etter vrangborden! Har du foresten tips til videre julegavestrikk? Jeg har masse restgarn som jeg må bruke opp, så tips mottas med stor takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)