fredag 26. oktober 2012

Mens de fleste sover

Jeg tenkte at det var på tide å stå opp litt tidligere enn "normalt". Hadde på vekkerklokken til 8.00, men øynene ville ikke våkne helt enda, så slumret i 20 min til før jeg spilte litt Soduku (det er et must) til jeg hoppet ut av den varme dyna.

Til nå har jeg satt på to maskiner med klær, ryddet på rommet og fyret i peisen, så nå er det dags å finne fram strikketøyet. Jeg prøver meg på lommetøftler, men det går så sakte. I og med at jeg har kun 6-7 uker til å bli ferdig, må jeg finne på noe annet å strikke til julegaver. Med tynt garn på pinne nr 3, så sier det seg selv at det vil gå sakte. Så jeg får se hva det blir til slutt.

Jeg er foresten helt ferdig med Marius genseren nå! Så vis du vil kjøpe den, så er det bare å rope ut! Her kommer litt bilder av den:



Jeg er svært fornøyd med denne genseren, det er faktisk den første jeg har strikket, og blir ikke den siste heller. Rett som om denne ikke blir en julegave som jeg hadde tenkt, så orker jeg ikke å feste trådene enda :)

2 kommentarer:

  1. ... mens de fleste sover ??? Tja,Det er mange
    som er opp før kl.07.00 :-) Men på søndag
    får me 1 time lenger natt både i nord og sør..!
    DET blir godt!
    Her har me fått ca 30 cm snø - som gradvis
    avtar:-) Men vind kjem i staden..Godt å ha hus, ovn og ved !

    SvarSlett
  2. Jeg glemte å si at vi har fått besøk av en gjeng fra Fjellheim, de sov da jeg var oppe 'tidlig' etter min mening. Hehe. Her snør det hver dag, og det har kommet masse snø nå, er blitt veldig fint og hvitt også
    :-) kan legge ut bilder slik at dere 'søringinger' kan se hvordan vinteren i nord er :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)