tirsdag 4. desember 2012

Herlig og rolig dag

Tross for at det er Distriksbibelskole denne uken, så har det vært veldig rolig her i dag. Jeg har vasket matsalen, gangene oppe og nede, trappen og tømt søppel. Etter dagens gjøremål har jeg sittet/ligget i sofaen her. Jeg skulle jo komme meg ut i dag, men dørstokk milen er litt lengre enn hva det ser ut til. Det skal bli bedre med den saken, skal være flink med å få med meg kjæresten ut på tur, når han kommer tilbake igjen. Han har vært hjemme i godt over en uke nå, ser fram til å være sammen med han igjen.

Nå ligger jeg godt strakt på sofaen og leser litt i Bibelen, før jeg skal snakke litt med kjæresten i telefonen :)

Her leser jeg fra 2 timoteus brev kap 1.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)