onsdag 1. mai 2013

Avslappende dager i vente

I det siste har jeg vært så utslitt.. Har rett og slett blitt veldig, veldig så sliten. Jeg har egentlig bare tenkt at jeg har begynt og bli lat, men har funnet ut at det kan ikke være det heller. Så nå jobber jeg med meg selv for at jeg ikke skal bli helt utslitt. Tar meg noen timer alene på rommet, der det er kun meg til stedet og slapper helt av. Dette er noe jeg har nødt til å gjøre litt oftere føler jeg..

På fredagen så reiser jeg hjemover til Trøndelag. Broren min skal konfirmeres på lørdagen. (Huff så stor han har blitt!) Jeg snakket med bestemor i dag, og avtalte at jeg skal bli med hjem til dem etter konfirmasjonen, det skal bli godt det. Kan ikke finne noe mer avslappende enn å være sammen med besteforeldre i noen dager! :) Jeg tenkte egentlig å være på Val hele neste uke, men så kom Joakim med den flotte ideen at jeg heller kunne besøke bestemor og bestefar istedenfor :) Så det skal bli fantastisk godt! Sitte å strikke sammen med bestemor, kan det bli bedre eller? Nei, faktisk ikke! :)

Jeg skal ha noen dager på Val også, er så mange der som jeg ikke har møtt på leenge, blant annet Gjertrud! :) Glede stor på denne jord. Så må jeg vel besøke litt folk jeg kjenner også. Jeg ser virkelig fram til å være hjemme i en uke nå, det skal bli så godt! :) Så håper jeg at jeg kan komme sterkere tilbake igjen! :)

Er du en kristen som leser dette, så kan du gjerne være med å be for meg! Jeg trenger det virkelig for tiden. Jeg har ingen i familien min som ber for meg, så da må jeg spørre bekjente og venner i rundt meg om de kan be for meg og huske på meg :)


1 kommentar:

  1. Husk at du har ein trufast forbedar, Tanita:
    Jesus!! Han lever alltid til å gå i forbønn
    for sine!!Hebr. 7.25
    Solveig

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)