tirsdag 28. mai 2013

Kortskriving og bildedryss fra helga! :)

Som dere har fått med dere, så var jeg og mamma på jentehelg, helga som var. Vi storkoste oss, for å si det slik! MEN, vi hadde ikke fått til denne turen uten at vi fikk hjelp fra fantastiske mennesker rundt om kring her i Norges land! Så igjen tusen, tusen takk for støtte og bønn! :)

Så i dag har jeg skrevet en del kort, må bare få i boks alle adresser, så blir det kort til alle sammen. Jeg var innom Bok og Media i Trondheim og skaffet meg mange kort. Dette skal bli en fast tradisjon når jeg er der, for det var så mye fint inne på den butikken!

(Bildet jeg tok av et kort, vil ikke legge slik som jeg vil, så det blir uten bilder)

Hotellrommet vårt, kjempefint og enkelt!
Her spiste vi frokost hver dag, deeeilig!

Den første frokosten, snakker om god!

Vi kjøpte oss mat for å ha til lunsj og kveldsmat, så det ikke skulle bli så dyrt.

Mamma leser i boken sin, veldig dypt konsentrert.


Her er "slottet" vi bodde på! :)


Vi måtte jo også innom Nidarosdommen :)


Turist på tur, hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)