torsdag 4. juli 2013

Late dager

Jeg ble påmint i dag om at det er kanskje en grunn til at jeg er dårlig nå. Jeg har jo vært så sliten i det siste, og har ikke vært flink nok til å slappe av. Derfor har kroppen min sagt stopp, ved hjelp av en forskjølelse. Når jeg blir frisk, så skal jeg bli flinkere. Nå skal jeg bare nyte de late dagene som ligger foran. Jeg håper ikke det blir alt for mange dager, skal jo tross alt på jobb på mandagen.

Det skal bli godt å få bruke dagene til noe fornuftig. Når jeg ikke skal jobbe, så skal jeg være flink til å strikke! Jeg skal bestille garn til en kofte jeg vil strikke i sommer, det gleder jeg meg til. Men først og fremst skal jeg bli ferdig med noen prosjekter først. En mariusgenser til meg selv blant annet. Ellers har jeg en del bomullsgarn som skal bli til kjøkkenkluter. Må ha noe å variere med :)


Nå skal jeg sette meg ute på verandaen og lese en andakt, nyte frisk luft og strikke litt. Viktig med frisk luft, når man er syk. Passelig varmt er det også, så hva passer vel bedre da? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)