mandag 7. oktober 2013

Nå begynner livet i huset

Nå har vi lagt bak oss møtehelga og kan senke ned skuldrene og slappe mer av. Vi hadde det flott i helga, men det blir jo så klart mye å planlegge, tenke på og holde styr på. Vi fikk masse hjelp fra folk som var her i helga og det er vi svært glade for! Takk for hjelpen alle sammen.

Nå skal vi etter hvert komme oss til rette, vi driver enda og få orden i huset, flytter gradvis mer og mer inn for hver dag som går. Og nå har jeg fått ordnet slik at alle mine ting blir kjørt hit til Dønna. Alt bare fikser seg, det er bare helt utrolig altså! Den ene og den andre bare hjelper til slik at det går. Ah, så godt det er! I går fikk jeg vinterklærne mine og min berømte kaffemaskin! Og i går ble jeg oppringt av en som er hjemme på Setermoen og lurte på om hvilke ting han skulle ta med, for en luksus!

Før vi ordnet oss litt middag i går, så måtte vi spille litt brettspill og da falt valget lett på Ticket to ride. Kjempeherlig spill! Anne Christine knuste forresten både meg og Rikard i dette spillet.

 
Herlig, herlig!

 
Engasjert spiller!

 
Weey, må jo ha bilder av alle sammen!

I går lagde vi den første middagen i huset, jeg, Anne Christine og Rikard, herlig! Det ble ikke annet avansert enn spagetti og kjøttdeig, men godt var det fordi! Senere på kvelden lagde vi til vafler.

 
Handyman!

 
Weey!

 
Måtte jo late som jeg var med på å lage mat, hehe.

 
Weey!

 
Ser dette bilde ble litt skurrete, men men. Mobilbilder er mobilbilder :) 
 

 Nå må jeg vel få rompa ut av sofaen og få lest litt, men ehh.. Ups, må kanskje spise frokost først.. Har sendt avgårde 3 gutter nå i dag, det kom to herlige eks soldater i går kveld. Jan Morten og Simon. Kjempetrivelig å treffe på dem og få snakket med de igjen. Nå har de vendt nesen sin mot Tromsø, begge to går på Fjellheim bibelskole i år og har nettopp hatt høstferie.

Ha en finfin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)