onsdag 12. september 2012

Dagene løper avgårde...!

Jeg har sett litt på kalenderen, og har funnet ut at det er jo ikke lenge igjen til jul (?!?) Begynner å stresse med julegaver allerede. Må finne ut hva jeg skal strikke og til hvem, eh he. Det er jo 3 måneder, men det går fort altså! Har fått bestilling på å strikke 2 mariusgensere til søskenbarna mine også skal jeg prøve å gjøre ferdig en til min lillebror. Også har jeg enda et prosjekt som jeg ikke skal si så mye om her. Har gått litt igjennom garn kurven min og funnet ut at det er mye jeg kan bruke til julegaver som ligger der, og det er jo veldig greit da :)

Rett som jeg begynner å bli "voksen", så er det mange av mine venner som skal ha barn for tiden, og jeg må jo få prøvd å strikke noe til dem også. Kjempe søtt med slike søte små plagg. Tenker å strikke småplagg og votter/sokker/luer i mellom mine store prosjekt. Får ikke til å "bare" ha et prosjekt om gangen, hehe. Går jo fortere om man har en del å strikke samtidig.

Jeg skal prøve å legge ut noen bilder av prosjektene mine, men det blir ikke i kveld.

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)