torsdag 13. september 2012

Bilder fra prosjekter..

Her har jeg tre prosjekter som jeg driver på med for tiden. Så jeg har noe å holde på med ser du, hehe.
Hekle prosjektet mitt. Har hørt fra flere som hekler at de synes at
kanskje 3 farger er nok, så kan hende jeg rekker opp og starter
på nytt igjen, vi får se. Dette er bare et prosjekt som jeg har
som jeg ikke "må" bli ferdig med til en viss tid. :)

Her har jeg begynt litt på "russesokker" som jeg begynte med da jeg satt på bussen til Tromsø.
Har strikket noen av disse, liker de veldig godt. Genial som bursdag og julegaver!
Også er de veldig enkle å strikke!

Her har jeg strikket ferdig en kopptue, går akkurat ett nøste på hver klut.
Liker de veldig godt, med tykke pinner så går det fort :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)