mandag 15. oktober 2012

Fyr i peisen, strikking og bonderomatikk senere.. :)

Jeg fyrte i peisen tidligere i dag, men nå har det sluknet ut. Så, da er det bare å finne fram ved, avis og frystikker igjen. Begynner å bli kaldt ute nå, så det er bare å holde varmen med peisvarmen, for det blir jo kaldere inne også nå. Når jeg har kommet i gang med fyringen, så skal jeg sette meg ned med strikking, må jo en gang bli ferdig med denne genseren også, har mye som står på strikkeplanen for i år så.

Så må jeg jo bare følge med på bonderomantikk, det er jo i grunn litt spennende for tiden. Ellers så er det ikke så mye som foregår i kveld. Kanskje jeg nok en gang skal lage til litt karameller? (selv om det IKKE er bra for de stakkars tennene mine). Vi har så mye fløte liggende i kjøleskapet, og karameller laget av fløte er jo det beste :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)