mandag 26. november 2012

Shabby dag på huset!

Mandager er den verste dagen i uken.. I alle fall når man har hatt en langhelg med masse sosialt, lite søvn og sene kvelder. Det er jo kun min feil at jeg ikke orker noe særlig i dag, men blææ.. I morgen blir det mye bedre, da skal jeg være flink med å gjøre igjen, det jeg ikke har gjort i dag.




Jeg har kun sittet i sofaen i dag, intet annet. DET blir det ikke i morgen for å si det slik! Må prøv å komme meg ut en tur med hunden og, han har også hatt en lat dag i dag, det skal vi gjøre noe i morgen. Nå er kroppen tømt for energi, orker nesten ingenting, spist lite og drukket lite. Tro om det er mørketiden eller om det er kjæresten som påvirker meg. Tror at man kan leve på luft og kjærlighet, det lever man ikke lenge på tydeligvis, så må vel skjerpe meg der. Og når solen er kommet bort nå, så tror man jo at det er kveld hele dagen, og når man ser på klokken så er den ikke mer enn 4..

Jeg driver på med votter og er litt usikker på om de blir for svære eller om de passer min bror. Dilemma, bare jeg som har så små hender kanskje? Og tror at alle har like små, haha.. Nei, kan ikke sitte her og taste når jeg har så mange votter og strikke.. Snakkes :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)