tirsdag 30. juli 2013

Trenger du noen å snakke med?

Jeg har sagt mange ganger at jeg har lyst til å være til hjelp for noen som trenger det. Og nå vil jeg vise meg fram for DEG! Alle trenger noen å snakke med, noen som kan lytte på det du har å si, en som vil høre på din historie og uansett hva det måtte være.

Du må ikke å være en venn av meg for at du kan få snakke med meg, du kan få lov til å være anonym om du vil det også :)

Jeg har oppleve masse tungt i livet, så jeg har en del erfaring med å være avhengig av å snakke med noen, som jeg kan stole på. Det har vært viktig for meg. Mange har vært der for meg og det har vært svært godt :) Og nå vil jeg også bety noe for noen, jeg vil være til hjelp. Jeg vil være en person en kan ha tillit til. Og jeg kan med hånden på hjertet si, jeg er til å stole på :)

Hvis du trenger noen å snakke med. Så ta enten kontakt på Facebook eller på mailen min som er, tanita.lovise92@hotmail.com eller du kan be om å få nr mitt, vil ikke legge det ut her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)