fredag 25. januar 2013

Nok en sløv dag..!

Denne dagen fikk en tung start! Jeg hadde Shami (hunden til Else på rommet i natt), og han har holdt meg våken. Måtte ut med ham to ganger, for jeg trodde han hadde blitt dårlig. For han kastet opp to ganger, så da torde jeg ikke annet å gå ut med han, straks han ble urolig. Det gikk seg til heldigvis. Jeg tenkte jeg skulle starte dagen tidlig i dag, og være effektiv, men det lar seg ikke gjøre når man har fått lite søvn, men men.. Det skal på en måte gå seg til likevel =)

Jeg har bare sittet i sofaen med garn og heklekrok i hånden, så nå er det vel på tide å gjøre noe fornuftig her, før det kan bli helg. Jeg har satt i gang oppaskmaskinen og skal støvsuge stuen etterpå. Må vel hente inn ved også, slik at jeg kan få litt varme i hus også. Soldatene skal få fylle opp vedkroken vår i helga tror jeg. De er så sterke og flinke med det =)

Så nå er hårstrikket blitt festet i håret og ullsokkene er på beina, nå skal det vaskes!
*Etterpå skal jeg legge ut flere bilder, denne gangen fra perioden vi var i Kina :)

2 kommentarer:

  1. "Kom arbeidslyst - og treng deg inn.
    Her skal du motstand finne..!!"
    S.

    SvarSlett
  2. Den kom etter hvert! :)
    Det funker best når jeg har musikk i ørene =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)