mandag 28. januar 2013

Mimrebilder, Kina

Den siste uken var vi i Kina, Beijing. Her kommer noen bilder fra den turen også =)
De fleste bildene er det kun meg det er bilde av, men men :) Kanskje kommer det flere bilder senere, vi får se. Det er i alle fall disse bildene jeg har plukket ut i første omgang =)


Den kinesiske muren, kjempe flott dag!


Mars, is og varmt, noe som ikke stemmer her?


Vi satt i en vogn bak sykkelen som noen kjørte oss i, fantastisk morsomt :) 
Her er Hanna og Sverre i sin vogn. 


Jofrid og meg, sammen med vår sjåfør.


Ser dere hva dette er? 
OL 2008 :)
(Jeg står til høyre for bildet)


Sverre fant seg en kompis =)


Te-selskap.


Vi var på besøk hos denne søte damen, måtte bare ha et bilde sammen med henne =)


Kinesiske muren, veldig populær blant kinesere som ville ha bilde av oss..


Etter te-sermonien som vi var med på, så måtte jeg på do (hadde jo drukket masse te), jeg grøsset litt da jeg kom til dette. Må man, så må man..


Haha, en som ville ha bilde av meg og han. 


Jentene sammen med guiden =)


Staslige folk =)


Se på det bilde, liker det så godt =)

Har mange flere bilder, men det er vanskelig å velge hvilke som skal legges ut.
Må bare få si at jeg hadde en fantastisk tur sammen med gjengen (Skal legge ut bilde av hele gjengen samlet med finstasen på senere)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)