søndag 24. februar 2013

Stille før stormen..

... er det noe som heter. Her sitter jeg i stuen, helt alene. Ingen andre har gitt noe livstegn enda. Det er faktisk den første helgen på veldig lenge at det er jeg som står opp først. Tror jeg må gjøre dette oftere, for det var veldig godt og ikke minst stille. Får jo tid til å tenke igjennom dagen, før soldatene ramler inn døren, hehe.

Det har vært litt stille i de siste dagene, selv om jeg har fått åpnet en "ny blogg". Jeg holder ikke så mye på med pc-en i helgene, når vi har huset fullt av folk. Så da tar jeg igjen det når det er stille i rundt meg. Kan alltids ta med meg pc-en på rommet og sitte der, men det er sjeldent jeg gjør det også. Akkurat nå ligger jeg i hengekøyen som vi har i stuen, det er så godt å ligge i den! Avslappende og fantastisk!

I dag reiser jeg og Katrine innover til Tromsø. Det er tid for KORTKURS!! Og alle hjerter gleder seg! Du tenker sikkert hva kortkurs er for noe? Jo, det er satt opp 4 uker (uke 6-9) der folk utenfor Fjellheim kan komme og høre på undervisning. Da kommer det folk fra hele landet (og Sverige), som tar seg ei uke, der de kan sitte å slappe av og bare få høre å ta i mot. Uffattelig godt! Det er undervisning fra mandag til fredag. Ulike lærere har undervisning hver uke. De siste to ukene er det en del fra fjorårets kull som har vært og som er der. Så jeg gleder meg veldig til å komme til Tromsø nå.

Det kommer til å være stille inne på bloggen i den uken som kommer. Kan sikkert oppdatere litt utover uken, men det blir ikke mye. Jeg tar ikke med meg pc-en, så da får det eventuelt bli mobilblogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge inn en kommentar, bare spør om du lurer på noe :)